מעוניין לדעת למי שייך דומיין מסויים ? – אם כן, הגעת למקום הנכון !

אנו ממליצים לך להשתמש ברשימת הספקים המומלצים על ידינו לחיפוש מידע על דומיין מסויים. החיפוש מתבצע במנועי חיפוש Whois אשר מקושרים בצורה ישירה לארגון התקינה ICANN אשר מופקד על אימות, רישום וניהול כלל הדומיינים בישראל ובעולם.

החברות המומלצות לבדיקת בעלות דומיין הן:

GoDaddy

רשם הדומיינים המוביל בעולם  • דומיין בינלאומי בחינם (COM/NET/INFO) ברכישת חבילת אחסון לשנה • מגוון עצום של דומיינים בינלאומיים אחרים (CO.UK, XYZ, NYC ועוד) • ממשק ניהול מתקדם

3 כוכבים

 $2.99 לשנה לרישום דומיין COM

Domain

אחד מהרשמים המובילים בעולם  • דומיין בינלאומי בחינם (COM/NET/INFO) ברכישת חבילת אחסון לשנה • מגוון עצום של דומיינים בינלאומיים אחרים (Online, Blog, Space, Website ועוד) • ממשק ניהול מתקדם

5 כוכבים

 $9.99 לשנה לרישום דומיין COM

Namecheap

אחד מהרשמים המובילים בעולם  • דומיינים עם סיומות מיוחדות החל מ – 0.48$ לשנה או $5.58 ל – 5 שנים בלבד • ממשק ניהול מתקדם

5 כוכבים

 $10.98 לשנה לרישום דומיין COM

123-reg

רשם הדומיינים המוביל ביותר באנגליה UK • מגוון רחב של דומיינים ושירותים תוך התמחות בשוק האנגלי • ממשק ניהול מתקדם

3 כוכבים

 £9.99 לשנה לרישום דומיין UK

מדוע יש צורך באיתור פרטי בעל הדומיין או איתור פרטי הדומיין?

ישנן צרכים שונים לאיתור פרטי בעל הדומיין או פרטי רישום הדומיין, הנה המרכזיים שבהם:

  1. בדיקת דומיין עצמית – בדיקת עצמית של הדומיין שנרכש על ידך ואימות פרטי הרישום שלך. במהלך הבדיקה מומלץ לאמת כי הדומיין רשום על שמך ולא על שם מישהו אחר שעשה זאת עבורך או על שם חברת בניית האתרים שבנה לך את האתר.
  2. איתור פרטי בעל דומיין לרכישה – במידה ודומיין כלשהו תפוס וברצונך ליצור קשר עם בעל הדומיין ולהציע לו הצעה כספית להעברת הדומיין לרשותך או הצעה אחרת לשיתוף פעולה בתמורה לשימוש בשם הדומיין. לאחר החיפוש תוכל לצפות בשם בעל הדומיין, הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון שהוא סיפק במהלך רישום הדומיין. חשוב לציין כי בדומיינים אשר עושים שימוש בשירותי Proxy לא ניתן לצפות בפרטי בעל הדומיין אך ניתן לשלוח לו מייל דרך תיבת הדואר שתוצג לך.
  3. בדיקת זמינות – בעת איתור פרטי הדומיין נוכל לראות את תאריך הרישום ותאריך הפקיעה שלו. במידה ולא תחדש את הדומיין לאחר תאריך הפקיעה, הדומיין יחזור למאגר הדומיינים וכל אדם יוכל לרכוש אותו בשנית.
  4. בדיקת DNS – במידה ואינך זוכר היכן הדומיין מאוחסן, באמצעות בדיקת פרטי הדומיין תחפש בפניך כתובת ה – DNS של שרת האחסון האחרון שלו.
  5. בדיקת רשם הדומיינים – במידה ואינך זוכר היכן הדומיין מנוהל ודרך איזו חברה רשמת אותו, באמצעות בדיקת פרטי הדומיין תוכל לראות מי רשם הדומיינים שאליו משוייך הדומיין. חשוב לציין, שחברות בניית אתרים רבות לא מוגדרות כרשמים מוסמכים ולמעשה רוכשים בצורה ישירה (בדיוק כמו שאתה יכול..) את הדומיין עבורך כך שלא תוכל לדעת בוודאות מי מנהל את הדומיין אבל תוכל לקבל מספיק נתונים בשביל ליצור קשר עם הרשם שדרכו נרשם הדומיין ולהמשיך משם את החקירה שלך J

לסיכום, מנוע החיפוש לאיתור בעלות דומיין יכול לשמש אותך במקרים רבים לניהול שוטף של הפעילות שלך או לחשיפת פרטי הקשר של האדם או החברה שעומדת מאחורי דומיין כלשהו.