שירותי גיבוי בענן (Cloud Backup) הם חלק מכלל שירותי מחשוב ענן אשר מוענקים לעסקים, ארגונים ואנשי IT .

כיום, פתרונות גיבוי בענן לעסקים (Cloud Backup) מאפשרים לך לבצע גיבוי מרוחק, מוצפן ומסוכנרן של כל המידע העסקי ולהימנע מנפילות תוכנה, חומרה או אסונות כלשהן ואיבוד המידע היקר. מחקרים אחרונים מראים כי יותר מ – 80% מהעסקים שאיבדו חלק נכבד מהמידע שלהם נסגרו בתוך פחות משנה – אם אתה לא רוצה ליפול לסטטיסטיקה הזו, מומלץ שתעזר בשירותי גיבוי חיצוניים אשר יעניקו לך מעטפת הגנה מלאה !

במידה ואתה שוקל לרכוש שירותי גיבוי בענן, הרכבנו עבורך את רשימת החברות המומלצות ביותר. רשימת החברות המומלצות ביותר מבוססת על ניסיון אישי, ביקורות גולשים, מאפיינים, מחיר ונוחות שימוש בתוכנות הגיבוי.

חברות מומלצות לשירותי גיבוי בענן (Cloud Backup)

SOS Online Backup

גיבוי מרוחק מכל מקום בעולם  • אפשרויות שיתוף קלות  • אבטחת מידע מלאה • התממשקות לסמארטפונים • חשבון התנסות בחינם ל – 2GB

3 כוכבים

$7.99 למחשב בודד

מדוע שירותי גיבוי בענן (Cloud Backup) הם בגדר חובה לכל עסק?

כיום, ממשרדים קטנים של אדם אחד ועד לארגונים המונים אלפי אנשים, כמעט כל המידע העסקי הרגיש הוא דיגיטלי. ערימות הנייר אשר קוטלגו באינספור קלסרים משרדיים שינו צורה והפכו לקבצים (טקסט, תמונה, וידאו וכדומה) אשר מאוחסנים באינספור תיקיות וירטואליות במחשבי הארגון.

כתוצאה מכך, שירותי גיבוי בענן מעניקים לעסקים יתרונות מגוונים מאוד, הנה העיקריים שבהם:

  • גיבוי מרוחק – לעיתים קרובות, ארגונים שומרים את המידע הדיגיטלי שלהם במיקום הפיזי שלהם – זו טעות מסוכנת מאוד מכיוון שבמקרה של אסון חיצוני בלתי תלוי (רעידת אדמה, שריפה, גניבה וכדומה) או כשל טכנולוגי – כל המידע "המגובה" יאבד לך. היתרון המרכזי של גיבוי בענן הוא שהגיבוי מתבצע בצורה מרוחקת מהמיקום שלך. כמו כן, חוות השרתים מאובטחת בצורה מלאה מפני אסונות בלתי תלויים (רעידת אדמה, שריפה, גניבה וכדומה) על ידי אמצעי הגנה ושמירה 24/7.
  • גיבוי אוטומטי – כמה פעמים הבטחת לעצמך כי תעשה גיבוי למחשב או תשתמש בכונן הנייד שרכשת במאות שקלים, אך לא הצלחת להגיע למשימה זו – זה מובן, כבעל עסק אתה עומד בפני עשרות משימות חדשות מידי יום ופעולת הגיבוי נידחת בכל פעם מחדש (לתקופות רגועות יותר בעסק שאף פעם לא מגיעות..). שירותי גיבוי בענן מאפשרים לך ליהנות מגיבוי רציף בצורה אוטומטית מידי יום, שבוע וחודש תוך כדי הפעילות השוטפת שלך.
  • גישה לגיבוי מכל מקום – שירותי גיבוי בענן מאפשרים גישה ופריסה מלאה של הגיבוי מכל מקום בעולם על ידי שימוש בתוכנת גיבוי מקצועית אשר מתממשקת למחשב שולחני, אישי או סמארטפון.
  • עלויות שוטפות – בדרך כלל, שירותי גיבוי בענן מתומחים על בסיס חודשי וניתנים לשינוי והתאמה לקצב הגדילה או הצמצום של העסק. בצורה זו אין צורך ברכישת ציוד קצה במאות או אלפי שקלים מראש וניתן להתאים את התשלום החודשי על בסיס הצריכה השוטפת.
  • אבטחת מידע – כל המידע המגובה בענן מאובטח בצורה כפולה (גיבוי במהלך השליחה ובמהלך הנחיתה בשרת) כך שרק בעל ההרשאה יוכל לגשת אליו.

לסיכום, שירותי גיבוי בענן הם לא אופציה, אלא חובה שכל בעל עסק חייב לאמץ. אנו בטוחים שהחברות המומלצות שמוצגות למעלה יוכלו לתת תמיכה טכנית, שירותים וביצועים מעולים לכל ארגון באשר הוא מחברה קטנה של איש אחד ועד תאגיד אשר מונה אלפי משתמשים.