מערכת ההפעלה חלונות (Windows) מבית מיקרוסופט מותקנת על גבי רוב המחשבים השולחניים בעולם וסביר להניח שגם אתה קורא את העמוד הזה ממחשב שמותקנת עליו מערכת ההפעלה חלונות (Windows). עם זאת, בכל מה שקשור לשירותי אחסון וניהול שרתים באינטרנט, מערכת ההפעלה חלונות (Windows) היא הרבה פחות פופולרית כתוצאה משליטה כמעט מוחלטת של לינוקס (Linux) המתחרה.

חברות אחסון אשר מציעות אחסון חלונות (Windows Hosting) מתבססות על שרתים עם Windows server 2008 או Windows server 2012 עם תמיכה ב – MSSQL ו – IIS על מנת להריץ סקריפטים, אפליקציות ואתרים מבוססי ASP.NET.

אם אתה מחפש חברות אחסון מומלצות אשר מציעות אחסון חלונות (Windows Hosting), עשינו עבורך את כל העבודה הקשה במיון, בדיקה ומחקר החברות. בהמשך תוכל למצוא רשימת חברות אחסון מומלצות על גבי שרתי חלונות (Windows Hosting).

חברות אחסון אתרים מומלצות לאחסון חלונות (Windows Hosting)

Interserver

שטח אחסון SSD ללא הגבלה • תעבורה ללא הגבלה • פאנל ניהול Plesk • דומיין בינלאומי (COM/NET/INFO) ב – $1.99 בלבד • קופונים בשווי $100 לפרסום ב – Google ו – Bing • התקנה אוטומטית של יותר מ -150 תוכנות קוד פתוח בקליק

5 כוכבים

 $5 לחודש

lunarpages

שטח אחסון SSD ללא הגבלה • תעבורה ללא הגבלה • פאנל ניהול Plesk 11.x • דומיין בינלאומי (COM/NET/INFO) בחינם • תמיכה מלאה ב – IIS וב – Microsoft SQL • התקנה אוטומטית של יותר מ -150 תוכנות קוד פתוח בקליק

5 כוכבים

 $9.95 לחודש

למה כדאי לקנות חבילות אחסון חלונות (Windows Hosting)?

אחסון חלונות (Windows Hosting) מיועד בעיקר למתכני ASP.NET אשר מעוניינים להקים אתרים, אפליקציות וממשקים עם ה – Framework של .NET

אחסון חלונות (Windows Hosting) כאשר באים לבחור חברת אחסון אתרים אשר מתמחה באחסון חלונות (Windows Hosting) הפרמטרים החשובים לבדיקה הן:

  1. גירסת מערכת ההפעלה Windows – כיום, הגירסאות המתקדמות של Windows server 2008 או Windows server 2012 מספקות את סביבת העבודה המושלמת עבור ASP.NET ביחד עם IIS 7.0.
  2. זכרון RAM – מומלץ לבחור חברות אחסון אתרים אשר מספקות 32MB , 64MB או 128MB על מנת שהמערכות או האתרים שיותקנו על גבי השרת יפעלו בצורה חלקה וללא בעיות מיוחדות.
  3. .NET Trust Level – הגדרה זו מוגדרת עבור כל אתר בתשתית .NET במידה וחברת האחסון לא תומכת בכך, מומלץ לבדוק אם האתר שלך יכול להיות מופעל על גבי רמת Trust Level נמוכה.
  4. פאנל ניהול – כיום, פאנל הניהול המתקדם ביותר לשרתי חלונות (Windows) הוא Plesk. אך כמובן שיש פאנלים מומלצים אחרים כמו H-Sphere, ZPanel ואחרים – מומלץ לבחור חברת אחסון אתרים אשר משתמשת בפאנל ניהול נוח, קל להבנה ומהיר.

לסיכום, אחסון חלונות (Windows Hosting) מיועד בעיקר למתכני ASP.NET אשר מקימים אתרים, אפליקציות ומערכות מורכבות אחרות על שרתי Microsoft. מומלץ לבחור את אחת מהחברות הנ"ל, אשר מקפידות על רמת אבטחה, ביצועים ומחירים נוחים בכל קנה מידה אפשרי.