לארי דוטסון מפרסם בנזיולטר האלקטרוני Vortex Direct את רשימת 10 הדרכים היעילות ביותר לגבור על המתחרים באינטרנט. הנה תמצית 10 הנקודות שהוא מציין בניוזלטר של Vortex Direct:

  1. הצע באתר שלך מידע חופשי מקורי. חשוב מאוד לתת לגולשים באתר שלך מידע שאינם יכולים למצוא במקום אחר. אם האתר שלך הוא מקור המידע היחידי, הם יבקרו בו שוב ושוב.
  2. תן לגולשים שלך תוכנה בחינם. רוב האנשים אוהבים למצוא הטבות מיוחדות להשגת תוכנה עבור המחשבים שלהם. אם התוכנה ניתנת בחינם, זה טוב אף יותר.
  3. קיים תחרויות חופשיות או הימורים. רוב האנשים אוהבים לזכות בפרסים. אם תוכל להגשים צורך זה, גולשי האינטרנט יגלשו אל האתר שלך.
  4. ספק לגולשים אינדקס של אתרים. צור רשימה של אתרים טובים בנושא פופולרי, אשר ימשוך את קהל המטרה שלך.

    לנצח מתחרים באינטרנט

  5. הצע ניוזלטר אלקטרוני בחינם. רוב האנשים אוהבים לקבל על בסיס קבוע מידע וחדשות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם. שיטה זו לקבלת מידע חוסכת להם זמן וכסף.
  6. בנה את האתר שלך כך שיראה מקצועי. קניית דומיין משלך היא הצעד הראשון ולאחר מכן בנה ממשק ניווט נוח, גרפיקה אטרקטיבית וכן הלאה.
  7. גרום לאנשים לקרוא את המודעה או המסר שלך לפני שהם נכנסים לאזור בו הם מקבלים מידע חינם או הטבות. כאשר תשתמש במתנות והטבות על מנת למשוך גולשים לאתר, מקם אותם קרוב למודעת הפרסום של העסק שלך.
  8. משוך את קהל המטרה שלך בעל הפוטנציאל לקנות את המוצר או השירות שלך. דרך פשוטה לעשות זאת היא לבצע סקר בקרב קהל הגולשים הנוכחי שלך, על מנת לבדוק מה יגרום להם לבצע קניה. לאחר שתדע מי קהל הלקוחות שלך, תוכל לבצע פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל בשביל למשוך אותו אליך.
  9. בחן ושפר את הקופירייטינג של המודעה שלך. קיימים אנשים רבים שכותבים סלוגן פרסומי ואינם משנים אותו לעולם. וודא כי המסר שלך יקבל את שיעור התגובה הגבוה ביותר.
  10. הודע לגולשים כי הם חייבים לקנות עכשיו. רוב האנשים המבקרים באתר כבר מתעניינים במוצר שלך, אך הם דוחים את הקניה להזדמנות אחרת, עד שלבסוף הם שוכחים מזה.

לסיכום, לפי הרשימה הנ"ל ניתן לראות כי הדרך לניצחון היא מדידה, שיפור והתייעלות של תהליכי העבודה או המכירה של האתר.