מטרתו העיקרית של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא להחליף את כרטיס הביקור מנייר, לייעל את תהליך ההפצה והמיתוג של בעל העסק.

במאמר זה אסביר מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ומהם היתרונות במעבר לעולם הדיגיטלי.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

בדיוק כמו כרטיס הביקור מנייר, כרטיס ביקור דיגיטלי חושף בפני הלקוח הקיים או הפוטנציאלי את פרטי העסק, הבעלים, השירותים המרכזיים ואמצעי יצירת הקשר העיקריים.

ההבדל המשמעותי הוא שכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשינוי, התאמה ועריכה בכל רגע נתון, זמין 24/7 ברשת האינטרנט (כמו כל עמוד או אתר אינטרנט אחר) והכי חשוב תמיד נמצא עליך בנייד.

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי לא רק חוסך את עלויות העיצוב, הדפוס וההפצה שלו. כרטיס ביקור אונליין ברשת, נותן לך את היתרונות הבאים:

  • הפצה מהירה – כל מה שנדרש על מנת לשלוח את כרטיס הביקור שלך ללקוח פוטנציאלי הוא מספר הטלפון או האימייל שלו. בנוסף, ניתן להשתמש ולהפיץ את כרטיס הביקור בקבוצות פומביות (למשל, קבוצות פייסבוק מקצועיות או קבוצות WhatsApp) בדיוק כמו כל עמוד אינטרנט אחר.
  • כל הפרטים במקום אחדכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך להכניס את כל פרטי העסק, הבעלים, הקישורים לרשתות החברתיות ואפילו סרטוני וידאו שיווקיים. כמובן, שלא ניתן להציג את כל האלמנטים הללו ללקוח באמצעות כרטיס הביקור המיושן מנייר.
  • ניווט לעסק – כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל קישור ייחודי אשר מאפשר לכל לקוח לנווט לעסק בלחיצת כפתור אחת. הניווט יכול להתחבר לאפליקציית המפות של Google או לאפליקציית Waze הפופולרית.
  • שמירת פרטי בעל העסק – אם עד היום, לקוח שקיבל ממך כרטיס ביקור היה צריך לפתוח עבורך איש קשר חדש בנייד באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי, תוכל לאפשר לו להוסיף אותך בלחיצת כפתור בודדת לכל טלפון סלולרי בקלות.

ההמלצה שלי היא לשלב בין כרטיס ביקור מנייר, לבין כרטיס ביקור דיגיטלי אשר ניתן לשיתוף והפצה הרבה יותר מהירה בצורה אלקטרונית.

לסיכום, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי חזק, אפקטיבי ומהיר במיוחד. ברוב המקרים, חברות לעיצוב ובנייה של כרטיסי ביקור מסוג זה, מתמחרות את התהליך בעלות של 200-800 ש"ח בהתאם לרמת הפיצרים, החברה והתמיכה שתוכל לקבל באמצעות נציגי החברה.